dinsdag 11 december 2007

overigens, geen paniek.....


Voordat een digibeet ( is dit wel het juiste woord ? ) als ik, een plek op een plaats als deze goed en wel voor mekaar heb, is er een uurtje voorbij hoor. Een extra e-mailadres aanmaken, waar stond dat ook al weer op de Persoonlijke Informatie Pagina van mijn internetbedrijf. Ok, hier staat Mijn Produkten, Mijn Abonnement, Mijn E-mail adressen. U heeft nog 17 e-mail adressen over. een extra-adres of een alias, wat wordt het....eh ik denk een alias: "Dit zijn doorstuur adressen. E-mail naar een alias wordt automatisch doorgestuurd naar uw primaire adres, u hoeft ze niet apart in te stellen in uw e-mail programma." Hmm, niet apart instellen, dat klinkt goed. Naam verzinnen..eh wolfie? nee...eh panose? eh nee, vergeet die maffe panose nou eens man, eh geen paniek er schiet je zo wel een naam te binnen. Ach ja blogger natuurlijk, daar was dat adres toch voor nodig ! "U kunt dit e-mail adres over ongeveer 1 uur gebruiken." Goed, dan maar eerst naar Albert Hein, snijbonen, vis en een tray-tje witbier, 't is voetbal vanavond.


"U moet zich aanmelden met een Google-account. Als u nog geen Google-account heeft, kunnen we u laten zien hoe u deze in slechts enkele minuten kunt krijgen.
Ga naar http://www.blogger.com/ voor meer informatie over Blogger en het starten van een eigen gratis blog.


Nu, dat gaat inderdaad vrij eenvoudig, volg alle stappen en voor je het weet ben je een blogger bij blogger.com! wow ! ! Nu nog wat letters in de goede volgorde om een begin te maken, een leeg blog is per definitie geen blog. of een beeld natuurlijk, of alletwee, een beeld met een verhaal....en hopla, daar gaan we weer, geen paniek, begin maar ergens, er zit vast en zeker ergens een delete-knop en die hele handel is met één Ctrl-a-Delete verdwenen als de spreekwoordelijke sneeuw voor de zon. Spreekwoordelijk dan wel, want volgens mij schijnt er behoorlijk wat zon op plaatsen waar ijsberen en pinguins in de sneeuw rondlopen danwel huppen.







Geen opmerkingen: